بورس
 
انجمن علمی حسابداری پیام نور بابل

انواع سرمایه گذاری توسط مدیران سرمایه گذاری که عموماٌ مدیران حرفه ای هستند اداره می شود. این صندوقها اوراق بهادار را سرمایه گذاری می کنند بنابراین شما با خرید گواهی صندوق سرمایه گذاری در یک ترکیبی از اوراق بهادار سرمایه گذاری می کنند و این می تواند به شما کمک کند که کسب منافع سرمایه گذاری ریسک خود را از طریق تنوع کاهش دهید.

اشتباهی که ممکن است که خیلی از ما ها بکنیم این است که تصور داریم: بورس فعالیتی است به شدت پیچیده و تخصصی در حالی که تک تک ما این توان را داریم که با خریداری اوراق بهادار در اقتصاد کشور نقش موثری را بازی کنیم .مسًله دیگر این است که بورس ما با کشور های غربی تفاوت عمده ای دارد از آنجا که شرع مقدس معاملات رباعی را جایز نمی داند.

سازمان بورس و اوراق بهادار ابتدا با کمک گرفتن از کارشناسان امور مذهبی تمامی معاملات از جمله رد و بدل کردن اوراق بهادار و اوراق اجاره را مورد بررسی قرار داده و سپس به ارائه آن ها اقدام می کنند به این ترتیب هیچ معامله ی در این سازمان صورت نمی گیرد که از لحاظ شرعی مورد ایراد باشد.

منبع: برنامه بورس در10 دقیقه، شبکه 4 سیما، آذر ماه 90


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ انجمن علمی حسابداری پیام نور بابل خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن علمی حسابداری پیام نور بابل و آدرس acc.pnu.babol.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: